Dziecko w centrum naszego działania
Naszym priorytetem jest tworzenie bezpiecznego, przewidywalnego i wspierającego środowiska dla dzieci w spektrum autyzmu. Każde dziecko traktujemy indywidualnie – od samego początku realizujemy rzetelną diagnozę przy użyciu narzędzi takich jak VB-MAPP lub PEP-3 Schoplera, co pozwala nam na stworzenie spersonalizowanego Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego (IPET).rnrnPostępy dziecka są codziennie monitorowane dzięki szczegółowej dokumentacji behawioralnej.rnNasza placówka opiera się na przemyślanej strukturze organizacyjnej: dzieci pracują w małych grupach 4–6 osobowych, jeden nauczyciel/terapeuta pracuje z dwójką dzieci, a każdego dnia odbywają się zajęcia indywidualne (1:1) oraz zajęcia grupowe, w których uczestniczy zespół 2–3 terapeutów.rnPodczas zajęć grupowych skupiamy się m.in. na rozwijaniu umiejętności społecznych, reagowaniu na polecenia kierowane do grupy, wspólnych zabawach oraz ćwiczeniu koncentracji uwagi.
